| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
我中意凍  |
分類: 未分類 |
起身真係feel到凍左
太開心了,,,開心到跳舞
而頭髮都因為凍而變得下塌................都有少少煩
搞到我更滄桑
變了40幾歲的人
今天最讓我深刻的事應該只有一件事
同事悄悄離職了
um..其實心裡係有少少在意
可能分別、離別呢樣野,,我比較敏感
珍惜見面,,,亦珍惜道別、離別的一刻
我只係想90度躹躬 & 講句拜拜
希望佢係即將既工作上做得開心
工作上等客覆
但我自己D野都好忙,,,,,
整到頭暈
晚上準時返小組
俾風吹到好眼訓
P.S.預祝詠然生日快樂

|
10萬個專心  |
分類: 未分類 |
又好早醒左
呢排個腦應該有D野,,係有好多野!!!
最近手機經常用的APPS
係IG、WEIBO、TWITTER
係咁睇D日本女優、女MODEL
加上最近睇返AKB同乃團,,又多左野留意
手機已dl左好多相
果然
我都係個宅女
放工打乒乓
今晚狀態幾好
係咪因為其他人狀態唔好突顯我比較好
唔知點解,,覺得今晚打波好專心
FEEL到自己的認真,,,絕對唔俾自己求其的態度
好有霸氣
P.S.Lily的手信我仲未食,哈哈
 |
只剩2人  |
分類: 未分類 |
起身唔記得今日係星期一要返工
仲諗住返教會
但好快又諗起尋日先返完教會
返到OFFICE老細已在 整EVENT野
好嚇人的情境
星期一返工真係好想快D放工啊
下午時間老細同事都去了Event
得返兩個Designer在公司
好free,,但不斷收到客的電話,,Lily裝作不是designer去接聽,哈哈
好多野想做啊
但將d時間放晒去睇片咁=__=lll
要預備祈禱會!!!
P.S.老細同事在商量侵略地球的事
 |
食飯傾計  |
分類: 未分類 |
今朝6:00幾醒左
咩事了,,又咁早,,,可能熱醒
可能心裡有好多野諗,,所以自己醒來了
崇拜我是打鼓
LUNCH得3個人,哈哈!!
意外地很多野傾
因為大家都差不多年紀
講無聊野都係差不多,,,哈哈
之後同靚MAY又行左百佳聊天
點解我都覺得自己無試過傾到唔想完咁
係咪我都太耐冇同人傾計呢
給自己改左個新花名「陳靜悶」
我個人係又靜又悶
回家繼續睇劇
P.S.好怕肥,,晚上做返野運動先
P.S.可愛和氣質、靚
 |
行公義、好憐憫  |
分類: 未分類 |
估唔到我睇初森的進度不錯
爭一集就睇完
起初仲諗住好爛
點知幾好睇
本來想睇HARD DISK的野
點知好似壞壞地,,
唔係嘛
留待晚上交俾專門技工
行公義、好憐憫 ──教會在社會/政府中的角色
以神的標準為生活方式
到底真係為神?定只係以為神做藉口,,其實真實只係為人呢?
完後練歌,,很久無助唱
晚上係屬靈乒乓球同好會4週年飯局
希望球投進步之餘,,品格也要進步
唔好隨隨便便爆情緒,,也不要隨隨便便講粗言
回家後追直播,,,一套劇到了虐的時候,,,真係好虐啊
P.S.娜娜未,,帥
 |
« | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | ... | 419 | »
|