| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
失敗  |
分類: 未分類 |
尋晚乾燥鼻發作
係咁乞嚏呻循環,,,講了10萬句粗口
有一刻喉嚨痕到想嘔,,嚇死我個肺
回到OFFICE
格局又不同了~
係咪可以放我D裝飾喇即係
疲累中度過
夜訓搞到太累了
仲要有D野要整,,,諗到頭髮都孿晒都諗唔到,,,
係我廢定個客廢
今天Gel頭很失敗,,完全地飛起晒,,,男人咁
P.S.很久無換耳環,,著裙的時候用下先

|
愉快的睡眠  |
分類: 未分類 |
今天早上做鼓手
和各樣的人合作仍需鍛鍊
崇拜很早完,哈哈!!!
信息又提醒"為什麼而活"
過分努力但又不能享受生活
值得思考
LUNCH後又去了百佳行,,太好行了
回家後又可以愉快地睡眠~
晚上的起心肝做運動
減下重
P.S.家姐 & 四哥給了我的生日利是~YEAH~太開心了
 |
公仔麵  |
分類: 未分類 |
終於星期六了
早上起床繼續在預備小組
磅重,,,輕左0.6磅!!!YEAH
點解屋企無公仔麵,,,好想食
小組帶講道分享
完後同陳恩幫Nip做組長訓練
晚上同屋企人一齊食生日蛋糕
今天早上好早起床
好攰啊,,,
星期六,,咁就完喇?!
P.S.生日禮物之一,,好得意
 |
全世界  |
分類: 未分類 |
尋晚訓得不好,,又夜訓,,半夜又起身去廁所
今朝很眼訓!!!個頭髮好煩,,,,,,,,,,點gel啊,,,天天gel半小時
今天上班心情係越來越差
對於個客改完咁又想改咁,,好煩
雖然我知無可能
但真想講
希望佢食晒全世界的__
係係世界!!! 係啊!!! 全!!世!!界!!!啊!!!
跟住又問自己,,,我係咪唔適合呢份工
放工唔知食乜
亂行之下撞到地鐵站出來的細佬
YEAH,,,一齊去食麥記
返去教會上堂
有段時間勁眼訓
好在有爆谷食一食精神返,,,否則乜都聽唔到
P.S.今年給自己的生日禮物係染頭髮
失戀所以要染髮
 |
祝我 生日快樂  |
分類: 未分類 |
因為個枕頭,,這個星期即使唔夠早訓
但係都訓得唔錯
太感動了
早上起床就感受自己又大了一歲
難得地收到家人的生日利是~我要買10對波鞋!!!YEAH
工作中渡過生日
而且老細和同事們都很好地幫我慶祝,多謝~
我呢種冷漠又唔合群的同事
真係請大家多多指教
我仍是會那麼串、那麼冷
LUNCH都係來自21F同事們的請客
雖未至好frd,,不過都很有我心,,TAM姐的威力!!!
放工去了佐敦吃蛇
咁岩在今天
謝謝不敢收我錢的"她",,變左個生日晚餐咁~
沒什麼特別願望
健康一定最重要,,繼續學愛身邊的人
P.S.愛情我已經減了期待
P.S.謝謝同事們預備的雪糕蛋糕,,竟然仲有我名
 |
« | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | 271 | ... | 419 | »
|