| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
乾燥的空氣  |
分類: 未分類 |
早上8:00!!!!!起身!!!!!!!
今天唔太涼lu...........好可惜
但係有點乾燥的空氣已經將我個鼻殺個措手不及
打完乞嚏 > 呻鼻涕 > 打完乞嚏 > 呻鼻涕 > 打完乞嚏 >>> 不停循環
憫到想講粗口了
爭D忘記了今日係星期一呀下
今天既工作讓我無時間上網
沒有精神的一天
6:45放工
有少少涼~
P.S.美戰2015音樂劇已完....雖然我可以將D片重睇一千萬次...如果呢個熱情放在聖經中就好了
09'時年青的金毛地場衛

|
傾倒  |
分類: 未分類 |
好涼凍凍地~很好!!
早上搵返件厚少少外套~
崇拜是打鼓~
可以打自己中意既歌~YEAH >>>傾倒我都很中意
生有時,死有時。。開心和困苦都係有限
每個人所經歷的人生都係一個考驗
唔好講咩大事,,,淨係日常生活的小節都充斥好多考驗
我餘下的人生...........
LUNCH後又去百佳shopping,,癲左
做左陣野去訓覺~
如此涼快的天氣,,梗係要訓晏覺~正~
P.S.Tani的其中一劇,,,呢part舞好好睇,,梅子好靚
 |
涼風  |
分類: 未分類 |
標題黨:涼風 真世,,,其一我很中意的寶塚男役,哈哈!!! 個名好型
回歸正題~今天涼快了!!!yeah~冬天我也很愛~
今天早上要返工,,,為了補回昨天既半日
係有野做既~唔係齋坐~
1:00放工,,,順便買lunch
推薦樂軒臺的"二寶潮食" 尤其炸雞脾同炸燒賣~yeah
下晝小組係講道分享
如果沒有愛 教會根本不算是教會 呢種愛唔係單止係互相幫助支持,,亦係以愛去提醒、鼓勵
我這星期有天癲了暴走
愛人真係唔易,,,在發現別人的真實以後
小組同祈禱會中間有休息到一陣~yeah
服侍祈禱會
工作中的不自由
練歌
8:30回到家
P.S.今天新鞋落地,,又是PATTERN
 |
新學年第1回Cell  |
分類: 未分類 |
尋晚見到有美戰2015的音樂劇字幕,,,忍不住要DL埋,,睇一陣先訓
返工,,,今天因為下午去CELL只返半日
好乖地做好D野佢
為了唔好因為開CELL早走,,做野變得求其
LUNCH去了青年廣場地下草地
哈哈!!!! 如此唔客氣又厚面皮的食野
3:30走了
今年係去已經升了6A的班級
或者好耐冇見又識既,,,所以整個過程都幾開心
5:30回家,,,YEAH
雖然明天要上班,,,但係,明天再算啦!!
好認真咁睇晒全集,,,2個幾鐘,,,
將S的故事濃縮晒~YEAH
「大和假面∼賽高∼」甩斗篷要帥
 |
2015 年 10 月 8 日 星期四  |
花園餐廳  |
分類: 未分類 |
好似呢幾日都訓唔著,,,
個腦在諗緊咩=__=
咬柴的ISAAC竟然回來了
佢返黎即係我會多返野做啦 多謝佢
INVIT CARD, BACKDROP什麼的
對住個MON真係攰,,,,,,
做完今天既野就放工
約了田娜
去了久違的花園餐廳,,,對上一次食可能係5、6年前
我中意肉,,又中意薯菜~
然後又買了衫和鞋,,,,,,,,,,,,,,,,
就係呢個人不斷引我,,大家要小心,,講廣傳出去

不過又唔係無錢,,又唔係咁易遇上中意既,,,買就買啦HAHA |
« | 268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | ... | 419 | »
|