11號仔的反叛日記
我的故事
tinsung
暱稱: 11號仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
答案在未來
緊湊
收__啦
只有我不是
邊吃邊聊
文章分類
全部 (2095)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 2095
留言總數: 22
今日人氣: 64
累積人氣: 219352
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2015 年 10 月 22 日  星期四   和暖


我竟然仍生存 作嘔 分類: 未分類

都唔知尋日做乜,,,攰到癲左
但因為臨急係度整野,,,所以夜左訓
根本讀設計唔係為左工作,哈哈!!!

所以今天全日都好攰好眼訓!!!
LUNCH後仲要好唔舒服
我一度以為自己要嘔
還好無
最鬼驚嘔
最鬼憎嘔
經陳探長診斷應該係唔夠訓,,消化得差

放工回教會開和平組會
趁未開我就小休一陣
今晚死人都1:00前訓,,再早D更好

P.S.我真的不中意小岡,,,成日都好樂觀,,,俾人打到好醜樣仲係度笑,,打極都唔死
佢招 包剪揼 有冇得再幼稚D
不過中意小岡既人好似都幾老實咁,,有鼓傻勁HAHA
都係古勒比加最型!!

仲來仲有5日就去旅行



2015 年 10 月 21 日  星期三   和暖


齊齊認真預備 開心 分類: 未分類

早上小時候很照顧我同陳恩的阿姨來了
應該20幾年無見。。
不過我還有的記憶已經不多

今天是假期~
和平狗小組活動係出外outing
雖然媽咪有幫我整雞翼同煮飯~
但包飯團都係我負責架~係咪好巴閉先!!!
我係好認真預備架~
當然其他和平狗都好認真!!!
所以成件事係好開心!!!

小時候覺得野餐好普通
到了現在既時代,,,野餐好似變得特別起來
係咪睇得動漫太多
食、傾計、分享、影相
聚埋一齊已經係好開心既事~
謝謝我地的認真~

P.S.我上網搵左勁簡單既野食黎整



2015 年 10 月 20 日  星期二   和暖


假期前 疲倦 分類: 未分類

快D放工~快D放工~
假期前一日都係咁諗!!!

我記得今天的工作係要Final一個aw,,然後UP上FTP
點知又話UPLOAD日期又改左
所以又重點做其他野喇

同事們去了睇場
我就準時放工~
回教會打乒乓~
今晚有事件喎~
只能講一句:我們都只是人
每件事如果能回歸到耶穌,,,其實會讓人成長的

P.S.返工時在諗旅行的衣物

明天去野餐



2015 年 10 月 19 日  星期一   和暖


很眼訓 疲倦 分類: 未分類

唔怪得今日咁攰
忽然諗起尋晚訓唔著,,,因為係度諗野
早餐係牛油花醬方包~肥野係好味既~

星期一個人係特別唔精神
我路過望到Suz同事都係咁
Lily都有趴低過3秒丫,,我記錄在案了
加上係度諗旅行D野
更加不在狀態

今天都有野要做又要改
跟客既要求改野又係一個考驗
無技巧和經驗的話,,,我真係要跳樓

久違的TTT中最遲走(老闆唔計)
因為要UPLOAD個FILE

P.S.晚霞很紅



2015 年 10 月 18 日  星期日   和暖


我唔識用Excel 愉快 分類: 未分類

又熱返了少許
所以今天梗係著背心啦
然後發現原來著到自己咁鬼大隻
───豬肉佬你好  豬肉佬再見

好似好耐冇彈結他咁
點解會咁
可能因為而家和平組我都係用琴伴奏既關係

LUNCH後又去行百佳
真係好癲呀下
好想買很多零食
不過今日無,,,因為無乜野想食

今天很重要既事就係Plan好行程
諗住用excel整,,,點知好難用用word算喇!!!
總算寫好晒!!! 我唔係做開呢d有條理既野!!
原來仲有唔夠10日就去喇!!!完全無感覺,哈哈!!!!! 會唔會最後唔記得左去

P.S.大久保做既傻兔真係好傻,,,我中意!!