都唔知尋日做乜,,,攰到癲左
但因為臨急係度整野,,,所以夜左訓
根本讀設計唔係為左工作,哈哈!!!
所以今天全日都好攰好眼訓!!!
LUNCH後仲要好唔舒服
我一度以為自己要嘔
還好無
最鬼驚嘔
最鬼憎嘔
經陳探長診斷應該係唔夠訓,,消化得差
放工回教會開和平組會
趁未開我就小休一陣
今晚死人都1:00前訓,,再早D更好
P.S.我真的不中意小岡,,,成日都好樂觀,,,俾人打到好醜樣仲係度笑,,打極都唔死
佢招 包剪揼 有冇得再幼稚D
不過中意小岡既人好似都幾老實咁,,有鼓傻勁HAHA
都係古勒比加最型!!

仲來仲有5日就去旅行
|