| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
凍~萬萬歲~  |
分類: 未分類 |
今天著了件比較薄的外套
無諗過晚上放工係咁凍,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
又DESIGN CARD FACE
又係無方向
無意義
無內容
連自己都唔中意既野
我真係唔知點俾人睇
點先叫適合個客姐
好煩 我掌握唔到
LUNCH又是安靜時間,,,雖然帶點混亂
亦不夠專心
我的軟弱和掙扎,,,什麼時候我可以笑住向大家分享我已跨過
放工回教會小組
正好對應我的掙扎
為了愛耶穌,,,我繼續面對吧
即使會流淚
P.S.幾年前TAMMY給我的LEGGING,是今天冬天的家裡長褲

|
9分  |
分類: 未分類 |
冬天真的唔想起身
太眼訓了
凍到頭髮直很方便
GEL到分左界就出門,哈哈
我是多麼求其
工作不忙
聽老細講年頭銀行業的DESIGN工作都比較閒
但CARD FACE的DESIGN明天要繼續
希望能有靈感啦
LUNCH又是安靜時間
感覺接下來的一年我都想處理下裡面
發現情緒越來越多,,,更需要整理
放工回教會打乒乓
D開波本身不錯,,,但越來越衰,,,,,
咩事啊!!!?好煩啊
乜都好唔穩定,,,,,,,,,,,,,,唯一可取既係單挑CLA竟然有9分
但係弱點一大堆,,,,,,,,,,,,,,,,,怎麼辦
P.S.搶了家姐的淘,,好襯我丫
 |
白色外套唔襯我  |
分類: 未分類 |
早上又係揀外套揀左好耐,,,,,,,,,,,,,
咩鬼事
又驚熱,,,又驚唔夠暖,,,又驚唔好睇,,,
最後揀左件冬天以來都未著過的好似動物咁既白色外套
太斯文,,,,,,,,唔太襯我HAHA
另外因為凍,,,頭髮直到唔知點GEL,,,又係好煩呀下=__=
工作時已特別驚醒
實在不想給別人麻煩
LUNCH拎左昨天的講道黎思想
P.S.放了前兩天印左既靈修資料係公司,,LUNCH可以靈修安靜
 |
堅持下去  |
分類: 未分類 |
今天我是崇拜的主席
因為揀外套,,遲左少少出門
很鍾意好快練完大家可以抖抖的感覺
而我亦可以在崇拜開始前靜一靜
我很喜愛帶敬拜,,所以花時間揀歌、預備敬拜都係開心和享受的
崇拜又是一篇很鼓勵的道
"在愛中堅持,住在祂的蔭下"
困難 / 掙扎中的堅持真的不容易
要時常諗起堅持下去的理由
原來無乜人發現我剪了頭髮
我有少少詫異HAHAHA
我希望留到個菇頭出來,,因為我想扮MARIO菇
另外,,雖然剪髮不平,,但係我覺得佢剪得幾好同埋夠pro,,,即使破產都要搵佢剪
俾某屋企人話pat大,,個人舜間冒煙 (雖然佢事後話係講笑,,可能我黑面)
即刻好想減到癲俾佢睇,,我會為左一啖氣而癲
我會介意係因為我自己都覺
我唔想自己下身肥下去,,,所以晚餐繼續麥皮,,,順便做返下運動
最最最最最怕D褲唔岩著
P.S.因為而家少左時間可以拎住結他預備敬拜流程,,,,,,,,,,所有轉接都寫定佢
 |
好充實  |
分類: 未分類 |
終於到了星期六,,,YEAH
因為BK左剪頭髮
難搞的頭髮真係好煩,,,,,,
之前同牛丸一齊去
今次自己一個去,,好緊張
還好,,,髮型師得閒聊我講野,,可能我個樣好緊張,哈哈
洗頭勁舒服,,,,,,,HAHAHA
P.S.髮型師好詫異我D藍色highlight仍在
下晝喜樂組係靈修
灰爆和害怕的心情讓我更投入係靈修安靜
趁著工作已過一年,,更加要檢視自己的工作態度
我有活出良好的品格嗎,,,,,,,,,,
陳天送 精神D !!!
祈禱會
練歌
明天做主席
P.S. 修剪後
 |
« | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | ... | 419 | »
|