| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
放假要食公仔麵  |
分類: 未分類 |
早上起身很眼訓啊!!!!!!!!
懶到無磅重添,,,,,,,
尋晚太夜訓了
小組講的野令我諗起以前第一份工
好想辭職,,但又怕錯,,,就用某D條件去印證辭唔辭
不過到最後都無因為咁而辭職,,仲做到多幾個月
果時好怕自己揀錯
所以希望係揀條神所俾的路
今天聽完諗返起,,,,覺得當時的自己仍是很幼嫩
今天的生活不會用這種了
現在係努力用神的價值觀去選擇,,,在各種環境中用神的價值觀去生活
祈禱會
練歌
P.S.晚餐有蘿蔔糕!!! 死喇,,,我好中意食!!!!!!!

|
潮濕很煩  |
分類: 未分類 |
今天無咁凍喇,,不過仍是有雨
好煩啊!!!!!!孿毛飛晒出黎!!!!!好煩啊!!!呢幾日頭都無GEL,,因為潮濕都GEL唔到
唉,,,,,,,好煩,,,,不要落雨啦,,,我唔想整濕D鞋
工作上遇到D困難
唔識整啊!!!!!
公司仍是好凍,,,同事們一齊凍鬼死
放工又去了百佳買野
我會唔會因為係咁買零食而破產
最近某套台劇有些情節吸引了我
台詞寫的很好、好有意義
但係現實又會點樣呢,,,,,,,
我發覺自己係有少少分割 戲同現實
戲裡太夢幻 和 美好
中意裡面的勇氣和坦誠,,,一邊睇一邊思考每個角色的睇法
P.S.麥記的新包,,,,我覺得幾好食
 |
公司團年飯  |
分類: 未分類 |
落雨真的好煩,,,
今天仲要著左好中意的鞋!!!!!
只顧遮鞋無遮袋,,,,,,,,,,,,,,潮濕好難乾,,放工都未乾,,,
Isaac回來了,,好似多返野做咁,哈哈!!
跟住搞個hyper link搞到無得早放,,,,,,
雖然係學左野,,但係學唔晒100%
明天繼續
晚上公司團年飯───Artland & Tiktaktoe
成餐飯都幾開心丫
亦是俾我同人合照的好機會
大合照仲未收到,,就放呢張啦咁
P.S.超級美肌的 靚河馬 & 杯緣Lily
 |
天氣暖了 但office仍是凍  |
分類: 未分類 |
天氣暖左了
我的腳尋晚都容易地暖到
但係回到OFFICE仍是越坐越凍
我要戴住頸巾,,,包到實一實
可能要搵無心法師黎一黎
今天的工作差點俾河馬SUZ嚇一嚇
片都唔敢睇住
點知俾佢fake了
佢都自fake了
準時放工好似係一件過分事咁
(尤其老細在的話)
不過,,我係無敵不客氣地走
尤其最近,,無乜job
放工回教會小組
雖然這段經文聽過不少次
但即使講過、討論過,,,都令我很有興趣
睇返自己既回答同思考模式,,會知道自己聽左幾多野,,而又答返出黎
倚靠、放低
每次諗起自己想為神放下某D事,,更覺得在努力忠心
P.S.好得意的麵包
 |
冰手  |
分類: 未分類 |
今朝起身發現對腳無暖過,,,,,,,,,,,
好慘,,,點會咁
雖然今日無咁凍,,但感覺都幾凍
係OFFICE又係越來越凍,,,係咪有鬼姐!!!?
我D手好冰凍,,,,,,,,
默默地望到Lily有手襪,,,,,,,,,,
由於今天無咩工作
我在睇片
LUNCH都是默觀
思想了好多野
都係整理自己的心情
提醒自己:不要過分在意自己在別人心裡的份量
準時放工回教會打乒乓
今晚用埋D怪下旋開波
P.S.默觀香檳的木塞

P.S.繼續每天在過看台劇剪輯 |
« | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | ... | 419 | »
|