| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
在我還作罪人的時候  |
分類: 未分類 |
尋晚一直開唔到電腦
今朝都係,,,
灰爆係度睇媽咪部iPad
上唔到網都無咁驚,,,,,,,,,,,好多資料架嘛
無左想死
留在屋企真係會變肥婆
我每刻都在食野
無停過
同D BB仔有得揮
晚上係受難節的默想聚會
感謝神讓我發現自己係唔掂、唔好、唔得
知道自己的罪、承認自己的罪
在我還作罪人的時候 祢已經為我死在十架上
同釘在十架的其中一罪犯,,認出了耶穌,,讓我很感動
我希望自己到死都不放棄神
尤其在我的生命中出現會與耶穌對立的事情中
每次細係我電腦前面
佢都會開到部機,,,搞錯,,,我都係做同樣既動作,,點解佢得我唔得?!可能wallpaper要換佢個樣先得
這兩天又係度睇寶塚,,,,,,,Masao又靚又型 演技之月萬歲
P.S.好返後第一次酸辣

|
不友善態度  |
分類: 未分類 |
在我的鬧鐘未響時,,,聽到出面超勁爆大雨
好恐怖的大雨聲
假期前一天,,仲諗住可以輕鬆渡過
不過對比Lily我算係輕鬆既
有d客真係好癲,,,,,,,,,,,
Chur、不客氣無限改、無方向無意義無內容
最可惡既係 唔俾錢、壓價
咁不如佢學ai,ps,同印刷啦
咁咪錢都唔駛俾人囉
雖然唔多野做,,,但最後先俾野我做,,,所以都係OT左
OT應該無人中意,,,但今天讓我想不屑的是──人
我聽緊老細whats時有人係咁叫我問我野,,,,,,,,,,,(好可能佢不知道我在聽電話)
我已經有少少語氣非一般回佢"咩事?"
係我再聽老細whats時佢仲係我的不遠處背後碎碎唸,,,少許騷擾我,,,係我心情焦急時,,能否不要好開心地笑住叫我做野,唔急但要快,,,緩和氣氛唔係咁的,,我亦唔覺得佢想緩和我心情
我舜間想JIP佢
我認自己脾氣麻麻,,尤其多野做時
個人都串
都試過對同事語氣不好
我都有坦白同同事講或者道歉
P.S.辛苦了

回到家最灰的事情來了
電腦又開不了
好好的假期,,,沒電腦用了
苦惱著,,又要花錢換電腦 |
IT人  |
分類: 未分類 |
尋晚發植可怕的惡夢
有我最怕的昆蟲飛左在我頸,,,,,,,,,
我徒手捉住左佢,,,,,,,
痴線!!!好恐怖!!!
早餐係我中意的朱力蛋糕~~~
暗瘡真係令我好煩
狠不得成忽切左佢
今天最讓人不安的是IT的工作部分
真係好煩,,,,,,,這什麼工作,,,
唔熟又要硬住頭皮整,,,,,,,,,,,,真係救命
回家做
又7:30先放工
加油,,,返埋明天就放假!!!
不要讓我發現又型又靚又可愛的女生
我又會狂睇
 |
忙裡偷閒  |
分類: 未分類 |
一中意左睇D片就死,,,早唔到12:00前訓
尋晚為左睇完套劇
12:00後先訓
但係真係好想睇埋落去,,,,,,,,,,,,
又一次對主角無興趣,,,但睇完就好感興趣睇埋佢其他
呃,,,,,,,,,,,,深坑
工作有忙但都有閒
都好既
準時放工回教會打乒乓
打得不多
我對隊友都好挑剔,,,毫不客氣
想俾我話記得同我一組
P.S.昨天321是森王紙生日,,仍是很可愛
 |
要不要忙成咁  |
分類: 未分類 |
尋晚可能睇完片太開心,,,,,,,,,,
攤左勁耐都訓唔著
好似2:00幾先訓到
今朝起身超勁爆眼訓!!!
落大雨很煩啊!!!!!!!
我無一對鞋可以對抗到大雨啊!!!!!
今天真的好忙!!!!!係勁爆忙!!!!!
做完一樣接住一樣
LUNCH後無時間洗飯盒
忙
忙
忙
今天咩事,,,,,,,,
完全無停過
我望一眼電腦時間已經係5:35
好誠張,,,,,,,,,,,,,,,,,,,7:30先放工
好大雨,,,,,,,好煩啊
BOOT濕晒了
P.S.用了7年的遮
 |
« | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | ... | 419 | »
|