| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
細胃  |
分類: 未分類 |
很眼訓,,,,,,,,,,,,,,,
早餐繼續食了很多野~花醬包,,正
返到公司繼續做做做
希望快D做完啦,,,,,,,,,仲有一堆TENT CARD未做
明天係咪死期...
星期三係最不想OT的日子之一,,,好驚啊下
驚定先
LUNCH後個胃有點濟
我食左咩黎
係咪因為D朱古力
晚上打乒乓
不放棄 / 專心而打出黎的波真靚
唯一係輸俾D唔知乜膠令我很不甘心
P.S. 晚餐食返正餐了
P.S. 香檳味朱古力

|
挑戰  |
分類: 未分類 |
尋晚唔知咩事,,,我訓唔著
搞到今朝真係好攰攰攰,,,,,,,,,,,,,,,
返到公司都係繼續"大PROJECT"
改完好快又要再改
繼續沒有止境
然而客的file logo色各異,,真令我驚訝,,,我係咪太井底之蛙
在茶水間遇見河馬同事,,講起浸禮,,再講起返教會
佢講左少少佢返過教會既經歷俾我知
亦講左一D睇法
我非常樂意聽同分享自己睇法
別人的疑問好似一個挑戰,,但其實亦係一個思考自己"信乜野"既機會
謝謝佢有留意我日記而且同我講有關既事  
7:00放工
P.S. 女孩子講少D粗口吧
P.S. d人like我張相係咪因為我著裙?
P.S. 我估係Fanny俾的 <<< 佢真係太似那個人,,裡面有好多諗法,,但唔會輕易講出黎
 |
2015 年 8 月 16 日 星期日  |
自薦攝記  |
分類: 未分類 |
因為今天係愛真理堂第3回浸禮
而無野負責的我就自薦做攝記
為呢個重要既崇拜同受浸者影出美麗的相都係一個美好的事奉丫
9:30回到教會
由細睇到大的啟頌~受洗加入教會~
真係件非常開心既事
真正係愛真理堂長大的,,算係第一個呀嘛?
祝福佢啊
因為浸禮都勾起D自己既回憶
特登搵返自己受浸既D相黎睇
2005年7月17日受浸的
真係10年前喇,,,,,,我好老啊
今天我仍在信,,因為我好清楚世上只有耶穌係不能失去的
P.S.試著去堅持一D野,,行為其實反映內心
P.S. 我受浸的時候
 |
星期六更早醒  |
分類: 未分類 |
好眼訓啊!!!
8:00幾醒左,,,仲要望到個天好灰,,但訓唔返
流淚啊
磅重同上星期一樣
今個星期可能食多左~定唔夠訓
早餐果然係公仔麵HAHA
睇片
小組
帶祈禱會 <<<因為唔夠訓,頭有點痛
諗起工作中的辛苦.......忽然覺得鴨梨山大
喊到唱唔到首歌............
之後練歌
P.S. 好中意接收人地D衫褲~THAMKS娜
 |
沒盡頭  |
分類: 未分類 |
很攰和很攰
出街食飯後遺症
一起身好肚餓 尋晚係咪食得太多
上班的早餐日日都係花醬包,哈哈!!!
改野改到無止境,,無盡頭
真係人都癲
唔要又要又唔要又要返又加多粒字轉下色
玩完我未
星期五都係要OT收場,,8:00放
不過Lily比我更遲走,,,真係辛苦晒
如果唔係Lily幫手,,我應該日日10:00放工,,然後死左係公司
P.S. 幾嬲都好,,,忍住唔講粗口,,因為我討厭粗口
P.S. 早餐食甜野很開心
 |
« | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | ... | 419 | »
|