| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
↗[[★記得留﹏ComMent~〞↘
 2010 年 11 月 29 日 星期一  |
| 2010-11-29 |
分類: 未分類 |
琴日學完琴
成家人去左megabox
果度好大好靚!!!
行唔晒!
差唔多一半時間都係行IKEA...^_^
跟住返到屋企已經好夜,
先記得要記"說虎"!!
12點先訓...
今日,
放學之後好乖咁汁好野,
即刻衝去健康院,,
但係坐車途中,
決定左唔去-,-
唔想去...
最後4點幾就返到home~
好乖...
F.3以黎第1次咁早返home~~~
|
| 〝發表時間﹏♤:2010-11-29 10:50 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
↗[[★記得留﹏ComMent~〞↘
 2010 年 11 月 21 日 星期日  |
| 2010-11-21 |
分類: 未分類 |
家長日果日,,
Miss Lee讚我講野比F.1大聲左!:D
陳永x果日好靚仔呀!!
第1次見佢戴眼鏡!xd
但係佢正係識得講"係","唔","唔"...
完全無講過一句完整既句子......-,-
見唔夠2分鐘就走得喇~~ |
| 〝發表時間﹏♤:2010-11-21 12:19 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
↗[[★記得留﹏ComMent~〞↘
 2010 年 10 月 26 日 星期二  |
| 2010-10-26 |
分類: 未分類 |
呢排有好多好多Quiz!!!
想做d自己既野都無時間!
F.3真係好多好多野做
日日都有Quiz~~!
其實...
我想問,
點解而家好似無人打qz咁既?
係咪因為要溫quiz?- -
其實我而家都係偷緊懶架咋xd
所以我好快就唔打喇~~
就快change位....
唔想change ;'(
好la......唔打喇!
再見 |
| 〝發表時間﹏♤:2010-10-26 09:14 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 27 | »
|