| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
↗[[★記得留﹏ComMent~〞↘
 2010 年 8 月 29 日 星期日  |
| 2010-08-29 |
分類: 未分類 |
哈哈哈哈~
我去完台北喇~
本身其實我有買手信既(全食物...無唔係食物既手信買-3-)
但點知買唔夠,唔夠分...
廢事好似有d有送...有d唔送咁......
所以我都係唔送好了!:D
我呢5日...
日日都係酒店睇海綿寶寶套卡通,,
不知不覺,,
有少少中意海綿寶寶~
海綿寶寶個普通話配音好得意!
有幾集都好好笑!
遲d可能係fb po相~
今日睇左分班lu~
好開心呀~
入返E班呀!
本來期待緊邊個做班主任,
點知又係miss lee做.....
唉~真慘!
都唔知洗唔洗又要罰全班抄野定係要罰d咩呀!
不過希望個做我地第2個班主任既新老師係好好人啦!
唔知邊個教我地其他科呢?
諗返起f.2,,
都幾開心~!
2A班好團結!
好合拍~!
仲有義方baba係到,,
我地班夠晒好笑!
我好enjoy f.2 架~
我唔會忘記f.2既日子!
真係好開心~~!
|
| 〝發表時間﹏♤:2010-08-29 03:50 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
↗[[★記得留﹏ComMent~〞↘
 2010 年 8 月 20 日 星期五  |
| 2010-08-20 |
分類: 未分類 |
時間過得真係快!
話咁快又就黎要返學~
唔知f.3會過成點呢?:)
D功課仲有好多未做完:(
都唔明點解要我地做咁多功課!
我地辛辛苦苦咁抽時間做...
最後d老師又唔睇...
到左學期尾又派返比我地,,
根住又要我地做第2批功課!!!
算la,
講第二d野~
我而家努力"草"緊惠康印花:D
不過好似就快夠期...
我而家唔係咁想換皮her貓:p
我而家又想換donkey......:p
donkey好得意~:)
但係又想換個薑餅人...哈!
不過我諗我換唔到架喇:(
我mum好少去惠康買野...
多數去百街~ |
| 〝發表時間﹏♤:2010-08-20 09:33 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
↗[[★記得留﹏ComMent~〞↘
 2010 年 8 月 11 日 星期三  |
| 2010-08-11 |
分類: 未分類 |
今日真係好好好正呀!:D
今日去左港大,,
果度好大,好靚!
去左唔同地方睇,,
真係好好好好好好好正呀!!
我好想入到港大呀!!!
係果度我買左本港大既簿,,
黑色既,,都幾靚架~~
跟住我地走之前去左食野,,
真係好正,,
食野果時好有大學生活feel,
食完野之後仲有時間,,
落左去間cafe度坐,,
d梳化超舒服!
令人都訓覺~
之後就走喇~
今日真係好開心! |
| 〝發表時間﹏♤:2010-08-11 11:30 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 27 | »
|