| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 4 日 星期六  |
| 2009-04-04 |
分類: 未分類 |
今日家敏去左拜山'
同牙琪.靜靜去左emily屋企
本來唸住睇碟"點知睇吾倒
坐佢係度睇波(足球).同靜靜係咁嗌
見倒佢地攞獎好開心咁.我都想攞下
我地坐坐下靜靜吾知做左D咩
之後同佢係度打交.攞D枕頭玩
牙琪又黎幫我.比靜靜擇住左.發曬癲
6.幾7.走左牙琪去左搵人
我同靜靜又番屋企食飯
夜d落去左金枕頭食糖水
格離果兩個人好好笑.同靜靜係咁笑
食完行左陣就番屋企
|
網主回覆
THZ" Posted at 2009-04-06 09:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THANK YOU" Posted at 2009-04-05 09:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
KxBABI 於 2009-04-05 05:45 PM 發表:
佢條肥婆;好心佢減肥la;頂佢唔順=]
|
網主回覆
哈"講到咁嚴重 Posted at 2009-04-05 09:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
emily~影d唔影d''激氣> 正係影我卑你地打''又唔影我打你地個陣時'' 牙琪卑我擇住左;;勁好笑!哈哈^w^ 我地都要甘攞獎''一野卜過去''一定好好玩! 我都係甘笑''
|
網主回覆
哈"我地遲D一齊攞我獎番泥
到時你一定仲癲過佢地^^ Posted at 2009-04-05 02:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|