| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 6 月 19 日 星期五  |
| 2009-06-19 |
分類: 未分類 |
考完試又周圍行.
係惠食坐左陣,比人玩死喇
之後番屋企換3出去食野
食完去左華明天.好內冇上過去喇
我都吾知玩左d咩"不過覺得好好玩
我地收埋左靜靜隻拖鞋.叫佢去自己拎^^
7點番屋企.
之後去左上水游水'
d人玩sir滑梯幾有型
游完周圍行.之後就番屋企喇
|
|
|
comment... 打blog喇-口- 打blog喇=口= 打blog喇^口^"
|
|
|
...我估我都唔係好你好多掛...年年都唔溫書...年年都後悔=口="
|
|
|
....樓下係問考成點-口-"打少左..((好樣衰呀-口-"
|
網主回覆
哈"今年考得吾係好好呀...
你1定好好啦 Posted at 2009-07-08 09:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
KxBABI 於 2009-07-06 11:41 PM 發表:
cm-]
|
網主回覆
thq" Posted at 2009-07-07 09:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係喇.... Posted at 2009-07-07 09:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你型d^^ Posted at 2009-07-07 09:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thank you" Posted at 2009-07-07 09:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz" Posted at 2009-07-07 09:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|