| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 6 日 星期三  |
| 2009-05-06 |
分類: 未分類 |
今日家政整左個蛋糕"好令呀

放左學練波"比賽果陣靜靜吾知做咩同xx文一齊跌低左
靜靜好似好痛..訓左係地下
我地特然好齊心.一齊抬佢走.佢死左咁訓係地下
緊住繼續打波.曬死人
打完坐左陣就番屋企喇"
|
|
|
個蛋糕係靚過我同EMILY正過個'' 但唔夠我地好味!!@V@'' 諗番起個日勁慘'' 我味見過你地甘齊心''!!> 我想你地抬多我一次...^W^
|
網主回覆
你再同佢撞多次"
我地咪抬多你一次l0^^ Posted at 2009-05-11 11:11 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz^^ Posted at 2009-05-11 11:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
個蛋糕你正嫁?~有夠美的~好似好好味咁" 打波做埋醫護隊。xD"
|
網主回覆
我有份l0^^
Posted at 2009-05-11 11:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz^^ Posted at 2009-05-08 01:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
緊係好食啦"我整嫁w0^^ Posted at 2009-05-08 01:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
KxBABI 於 2009-05-06 11:14 PM 發表:
1左;` 個cake唔知講d咩好囉今日笑死人ah
|
網主回覆
咩吾知講咩好呀"
係呀"靜靜真慘情^^ Posted at 2009-05-08 01:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|