| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 11 日 星期一  |
| 2009-05-11 |
分類: 未分類 |
今日10點起左身"玩左陣電腦.
靜靜無啦啦話上泥.佢上到泥我咩都未整
3點我地去游水"
去到得幾個人.
我地點玩都冇人理^^
得我地幾個sir滑梯"
坐係上面個令女話.你地又泥探我拿"
係咁同佢吹水'下次再探過佢^^
6點走左"去左m記食雪糕.之後番屋企lu
|
網主回覆
thank you" Posted at 2009-05-16 10:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
manyin 於 2009-05-12 11:11 PM 發表:
comment=) 係wo 5月12啊 sorry miss左=( 生日快樂呀 >原來你都會去上水游= = 你去多d 應該會見到我^^ 真係冇咩人去 我去十次 見過十人都唔知有冇-0-" 有學生證就9$ 冇左20$= =
|
網主回覆
多謝^^
哈"真係好似成日去咁w0.. Posted at 2009-05-13 07:16 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz" Posted at 2009-05-12 08:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cm....去邊度游呀?....游水好好玩呀!遲d我都叫d fd去游先^.^
咦今日512,,,生日快樂呀!!!!
|
網主回覆
去左上水"緊係好玩..
多謝曬^^
Posted at 2009-05-12 05:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
去左上水呀"
到冇人去既 Posted at 2009-05-12 05:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|