TISSUE的日誌
tissue512
暱稱: tsz kwan"
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
★☆★☆★☆★☆★☆
2009-07-16
2009-06-19
2009-06-16
2009-06-12
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 199
今日人氣: 10
累積人氣: 2887
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 12 日  星期二   晴天


2009-05-12 分類: 未分類

今朝起身見倒手機d生日快樂.多謝朋友

我地放左學坐左陣.番左屋企

係屋企玩左陣電腦.

佢地8點幾就泥食飯先叫我出去

我一出到去lift口成舊cream飛過泥

我積刻番去洗頭"我媽仲話我傻添

我食埋飯去左華明天搵佢地'

之後切左個蛋糕"食食下又佢地又發癲

哈"不過靜靜都變到好令^^

玩完我地係停車場跑落去廁所

見倒自己個樣都嚇死"

成班人係公廁洗頭^^

咁醜樣仲要周圍行...

番到屋企仲要食蛋糕"

見倒都想死"不過都食左1舊

 

                  




訪客留言 (返回 tissue512 的日誌)


FONGBABY 於 2009-05-23 03:58 PM 發表:
cm^0^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz"
Posted at 2009-05-23 10:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tangtangqq 於 2009-05-23 03:06 AM 發表:
一定好難忘啦你生日xD"""~comment!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

緊係難忘啦"^^
Posted at 2009-05-23 10:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



vincie520 於 2009-05-22 08:04 PM 發表:
cm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz^^
Posted at 2009-05-23 10:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KxBABI 於 2009-05-18 11:15 PM 發表:
我對您不知幾好ah;
噴野個陣=]我都冇正到您!
我1時時正ching比佢知左
我都比佢追!!!
佢地班8婆`
Emily次次都冇咩事=]
下次佢1定最大獲既1個
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

靜靜條八婆
噴野噴到我睇吾倒野呀"
你都有份整我嫁"
係度扮可憐..
你生日就死^^
Posted at 2009-05-19 07:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tangtangqq 於 2009-05-16 06:05 PM 發表:
哈哈..咩果日你生日咩""遲來既”生日快樂”喔∼
應該唔會好恐怖嫁JA你個樣∼~。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈"你依加先知
你見倒我果日個樣就吾係咁講嫁喇^^
Posted at 2009-05-16 10:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lau521 於 2009-05-15 11:50 PM 發表:
cm for you'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ"
Posted at 2009-05-16 02:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LOVE_ka_man 於 2009-05-14 08:05 PM 發表:
吾係好恐怖姐...^^
comment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

無啦啦係lift口比人咁搞"
仲吾夠恐怖牙...
Posted at 2009-05-14 08:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CHinG_GniHC 於 2009-05-14 08:03 PM 發表:
哈^@^''你都有正番我LA''
個計劃係唔係好好??CM~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你比人整係正常嫁"
吾整你就神奇啦..
 
Posted at 2009-05-14 08:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KxBABI 於 2009-05-14 03:04 PM 發表:
我好慘我明明冇玩=]
都比人正囉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你真係冇玩咩^^
我記得好多個人追住我嫁w0"
 
Posted at 2009-05-14 08:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aesopn18 於 2009-05-13 11:12 PM 發表:
COMMENT"""生日係咪玩得好開心呢?^.^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

生日比人玩姐"
好恐怖嫁..
Posted at 2009-05-14 12:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]