| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 6 日 星期六  |
| 2009-06-06 |
分類: 未分類 |
今日一早起左身"同我媽落左去食野
食完番左屋企
1點同家敏.牙琪.靜靜去行街
冇咩買野'7點番到泥
牙琪話想食m記.
家敏番屋企食飯''
靜靜吾知去做咩.晏d先食
同牙琪行左陣坐左陣.等埋靜靜去食
食完周圍行..靜靜吾見左條鏈{心吾心痛呢}
行左陣就番屋企喇...........
|
|
|
KxBABI 於 2009-06-11 01:04 AM 發表:
記唔記得;係m記出面ah 搞到我地走黎走去=] 您仲要話望住我笑;s0變態
|
網主回覆
我有話佢望住你笑咩"
不過都好恐怖 Posted at 2009-06-11 10:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
下次人地生日比番條人地啦~..comment喔t小姐"
|
網主回覆
佢生日有排啦... Posted at 2009-06-10 06:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
周圍行下l0" Posted at 2009-06-10 06:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
比個CM您^_______________________^`
|
網主回覆
thz"詩雅.. Posted at 2009-06-10 06:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀..靜靜就係咁神奇嫁喇! Posted at 2009-06-10 06:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thank you" kaman^^ Posted at 2009-06-10 06:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你話呀??痛死LA''>X食m記個陣時都唔知你地傻左甘
|
網主回覆
吾好咁傷心啦"
我地幾時有傻左呀 Posted at 2009-06-10 06:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係lu"傻傻地既^^ Posted at 2009-06-10 06:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
睇下點先啦^^ Posted at 2009-06-10 06:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|