爆耐無寫日記.....但係今日有時間寫下!
學校一直睇tsa好重要...係咁迫我地補習...
想間接辛苦死我地...唉~~~~~
宜家雖然係放緊復活節...但係都有超多功課
我d成績宜家好似退步緊呀.....雖然中文測驗仲係第1-v-
但係其他科都開始退步.....希望我可以追返上去喇....
有第1個學期o既成縯就夠......囧
仲有2日返學喇...\口/