琴晚母親節.....我好少洗碗o既都要洗碗- -...
不過琴晚真係幾好餸..我平時生日都無鮑魚食..
仲有d蟹都幾好食嫁..-_-不過鮑書比我想像中難食-.-
母親節就有...哈哈.....我仲買左20$花比呀媽~~
琴晚仲打麻雀....輸左12$\./....唔制呀!!!!!
今日佛誕唔洗返學!正