好唔開心,需要睇下醫生。
死人游XX黑人憎,你為過我d咩??你識得咩叫愛咩,我真係好心灰已冷!一係好好地對我,一係你放過我同我分開ok,,,,,,,,,,,
返工已經成日對主幫賤人A team派,有時重要對主你冷言冷語,好辛苦,其實我有時覺得死左去會幾好。