今日生日lu>v<"..開心開心"~..
要多謝老婆.家姐.阿妹.同咁多fd子>v<"..
又老一歲了...呵呵..就快變老公公lu^_^v..
而幾日返學.真係見識左好多...
返學染哂(發).阿sir唔理.....
上堂d人大大聲同阿sir講(唔好理我).點知拎部手提電腦出黎玩明星3缺1-,-..
雖然成班人仲未熟洛.但係我相信.不出一個月.一定玩得好埋>v<".嘻嘻.
祝大家開學有一個好開始>v<".文仔永遠支持你地"~