| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 23 日 星期二  |
| 2008-12-23 |
分類: 未分類 |
唔... =_=
又開左個blog啦...
雖然吾知有咩用呀...
不過是但啦~~~ = ="
總之留個cm吧~~~plz~~~ =]
|
| 發表時間:2008-12-23 04:33 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
我諗你應該知我係邊個掛=]](坐你後面架) cm你=]
|
網主回覆
o...
即係u啦= =" Posted at 2008-12-31 10:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX~~~
Posted at 2008-12-27 09:24 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
司徒.. 係我呀^^ 認得我挂-333- 開左新blog 5加我- - 雖然我地5係好熟= = cmmmm你 我加你fd... 記得加返我啊
|
網主回覆
sorry~~~
我會加蕃你加啦~~~ Posted at 2008-12-24 09:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|