今日同班FD去三星灣BBQ,8點半就起身,之後9點出門口去黃大仙等肥仔,傻強,能爺,郭展,等左班仆街幾個字,然後自己吃左個餐,之後去買BBQ既野食,之後坐MTR去彩虹坐小巴去西貢,到�W西貢碼頭就坐船去三星灣,個到既環境就好靚,最衰我丫媽唔碑我游水,搞到我無帶泳褲,一邊吃野就一邊吹水,有D就吃煙,吃玩之後就去沙灘玩,死肥仔就去釣魚,我就整D好有意義既野,到�W4點幾就坐船走人。相簿有相睇,記得留言!