今日同冰冰去睇戲,睇猛鬼街,去個陣睇到喬寶寶系到拍野,之後見有D時間就去M記吃野,吃玩就開場睇戲,真繫好恐怖,值得大家去睇,睇完就陪距去買鞋,之後去飲爆爆珠,系MTR坐�W陣距就要過銅鑼灣搵距老豆,我就回家了!