我之前無打日記既原因就系唔想打,覺得好悶,但系我有趣事我會盡量打,同大家分享,星期二同徒弟仔,嘉寶,智恆,陳偉傑去�W九龍公園游水,點知要洗池,要等到6點先有得洗,個時先2點幾,之後去吃M記,打兵兵波,坐到陣就6點,之後換衫游水,4個都識游,得我一個唔識,最後4個教我游,我唔會令距得失望,最後我都學識�W,真繫好開心,哈哈!游到9點幾就走,之後再去M記吃野,吃完大家就番屋企。今日好傷心,全部D測驗卷都退步,呢個還好D,死人肥仔豪(鄧家豪)要我做話劇既其中一個主角,我英文又唔系好好,系到搵傻仔強拉,我又無上台既經驗,又要面對台咁多人,真繫好驚,之後同傾數話聽日我一定唔會番,好彩距都肯答應我,不過都要番幾日綵排,真系慘!
|