今日考數學同歷史,數學應該合格,歷史就仆街,唔識做同埋未做完,之後同慢金油,肥仔,冬菇,嘉寶,智恆,去黃大仙中心M記吃野,慢金油請客,吃吃下有個丫伯笑我地,因為我地講D衰野碑距聽到,之後叫我地講我既星座碑距聽,個丫伯竟然可以講出我地既野,條友用我地既名既筆畫來算命,有D准,有D五准,之後條友講野又大聲又講粗口,搞到人地望住我地,我地感到好唔好意思,就走人,之後陪肥仔同埋冬菇去買校服,買完就去打波,打到差唔多5點就去彩虹道睇英華打波,睇完英華就睇聖記,睇到一半就去左B老個到吃野,吃完之後就番屋企。唔該請留言!
|