今日又去吃M記,之後見到瑤瑤都系到,一齊吃野,吹水,之後去左晴天買雪糕吃,我地買左大雙球,之後我地買完覺得好後悔,咁凍總吃雪糕,之後去左肥仔屋企玩,唔理嘉寶系籃球場吃西北風,我地就系肥仔屋企玩左一陣就去籃球搵距,打左1粒鐘,唔知邊度傳來一陣既臭味,搞到我地要去彩虹道打,屌!D可立仔竟然驚我地,唔敢同我地斗波,話我地太勁,我O曬嘴,之後我地去左室內場吹左一陣水,之後就番屋企。