今日同肥仔,慢金油,智仔恆,嘉寶,冬菇去左MK買鞋,買波,吃M記,買完就番黃大仙打波,之後去左肥仔屋企換衫,慢金油換衫個陣,底褲碑我地除左,碑我拍左片,笑死我地,今日打左7粒鐘波,琴日明爺碑郭俊成搞,之後明爺講我要你死無全屍,全班都系到笑,之後明爺拍台,你地笑夠未,我O曬嘴,距竟然系羊咩蘇面前拍台,屌!死人黃玲梨叫我參加西瓜波,我星期二就唔帶衫,反正個日無得上體育堂,因為陳仔要帶港隊出外比賽。唔該請留言!