今日早左番學校,好無聊,之後上去5樓,DF1仔全部番曬來,之後去左奧運仔個班玩野,今日既節目好無聊,去亞方舟門口,無得入去,去碼頭坐船,個碼頭超臭,系馬灣公園逗留�W一陣,之後去左深井吃燒鵝,我班男仔一見有痃來就癲曬,搞到D痃跌曬出來,吃玩野就去迪欣湖,ON9無聊到爆,之後同個領隊吹水,影相,睇人地拍結婚相,之後見到距老公幫距托胸,我同領隊,熊貓見到都O曬嘴,之後梁SIR驚落大雨提早番學校,之後同傻強去左睇波,今日場波超多人睇,個場爆曬,睇完就番屋企。