今日本身要留堂既,點知奧運仔話光頭仔成日講喊濕野,其實全班男仔都講,之後我地個個都話系光頭仔講既,最後光頭仔碑黃玲梨留堂,我地就唔洗,因為黃玲梨想同光頭仔研究性方面既野,6點幾同家姐出MK吃元綠,吃到我好飽,埋單都288元,唔洗我出錢呵呵!之後去左零食密語買野吃,因為今晚有波睇。唔該請留言!