今日肥康碑人圍毆,打到連垃圾蓋都爛埋,場面好震撼,相信好多人都睇到事發既經過同埋結局,放學個陣,麥皮仔入來2C,話有無有人睇到事發既經過,麥皮仔竟然問傻仔奇,條友講到好ON9,搞到我忍唔到笑,碑麥皮仔屌我,條友總話鄭子峰有份,都唔關鄭子峰事,搞到又笑�W出來,之後麥皮仔話,你在笑我就要你知我系邊個,你?麥皮仔一個LO。唔該請留言!