今日3點幾去左彩虹道打波,打左2個鐘到,有3個女子話跟對,之後我地同距打3ON3,我地竟然唔夠距地打,距地射波實在太神,打到7點幾個陣,見到之前聖記系讀既人,條友已經畢左業,之後冬菇同距地打波,冬菇竟然唔夠氣,打到一般就走人,之後去左室內場涼冷氣,涼完之後去左黃大仙中心吃M記,之後系M記同冬菇同埋距D朋友吹水,吹到差唔多10點,我就番屋企!唔該請留言!