今日吃完LUNCH之後有人收到風,話上帝條女撚靚,之後個個衝去2D班搵距,睇距D帖子相,個個睇完都話條女好店,我覺得都OK既,番到課室個個都妒忌上帝有甘靚既女朋友,上帝條7頭咁都媾到靚女,點解我唔得既,你地唔世咁妒忌,可能一個禮拜就散呢!放學去彩虹道打波,我呢排打波好差,唔知發生咩事,好似變左第二個人咁,打到7點幾就去B佬個到吃野,8點鐘走人。唔該請留言!