今日去左MK換褲,之後同慢金油左波鞋街買打底褲,之後坐小巴番黃大仙拎野去釜山道跑步,我甘耐無跑過,都可以跑到13秒幾,真系開心,之後飛的去彩虹道打波,打到7幾就上去室內籃球場睇人地打波,睇到9點鐘就番屋企。唔該請留言!