今日早會超耐,企到我只腳都痛埋,之後上數學堂,我已經唔記得曬上年D野,做五條數得做對了一條,之後上海龜堂都幾搞笑,條友無聊到叫我地用10個字來形容自己,我依架好想上歷史堂丫,個丫SIR好好人,連講粗口都會鬧人,班友仔講咩D高潮,彬周,扯旗,條友都無乜反應,我唔想上英文堂,條友一入來就狂講英文,我完全唔知距講咩,搞到我超想訓覺。