今日7點幾起身去彩虹道打波,打室內場,咁早打波,一D精神都無,打完波之後就去左新蒲崗吃野,吃完野之後就去剪頭髮,我剪一個頭等到我就來訓覺,得兩個髮型師,剪毛咩,剪完之後陪慢金油去買髮蠟,買完之後就坐MTR番屋企。唔該請留言!