今日同油強1ON1個陣,我地兩個竟然碑D細過我地D小朋友串,真系好無奈,我地無理由出手打距地架,因為我兩個踩距地場先會都成咁,之後同D勁人打3ON3個陣唔小心踩到郭展只腳,搞到我只腳扭情,依架行路拐下拐下,今日實在太黑仔。唔該請留言!