今日第一日番學就碑人罰,今年應該系最痛苦既一年,因為威爺教我中文,條友出曬名系ON99既,今日番學碑人記名,多得彬仔唔少,話我頭髮長,鞋款式唔得,褲腳太扎,仆街你講曬丫!F2系我面對新既挑戰。唔該請留言!