今日去左彩虹道打籃球,期間發生左D事,釘江唔小心地將個籃球整到能哥個眼角,流好多血,能哥實在太勇啦,距流緊血總要同我地斗波,我真系服距,大約7點到就去B老個到吃野,吃完野之後就上室內籃球場涼冷氣,隨便預約打兩粒鐘籃球,不過後日先有場碑我地,屌!我又要剪頭髮,真系麻鬼煩,如果我唔剪可能無得入校門,依架離開學時間總有一個禮拜到啦!呢幾日盡量玩得開心D,過一個美滿的暑假。唔該請留言!