我地知道邊D老師教我地,黃玲梨就教我數學同埋人文,海龜就教中文,鄧家豪就教英文,歷史就敖SIR教,科學就系師奶來既,番�W4日學我的心情還可以接受,學校的規矩越來越嚴,依架波鞋唔碑穿,連焦頭都唔碑,琴日系課室有人開片,番得4日學就開片,咁以後既日子點過丫?唔該請留言!