呢幾日我都無打BLOG,今日早會有條友仔無端端暈�W,真系黑仔,死人羅發強講埋D廢話,呢幾日放學都系學校打波,我未試過放學系學校打波,感覺好奇怪,依架上丫龜堂超悶,每日都碑功課碑我地做,ON9既,上敖SIR堂實在太好玩啦!希望日日都有距堂上啦!唔該請留言!