今日去左彩虹道打波,打到6點幾去B佬個到吃野,之後冬菇來左,冬菇來左無幾耐就落起大雨同埋超撚大風,之後高老無帶姐,之後打碑距老母送姐來,點知距老母話唔撚送碑距,真系陰公!,之後D雨越落越大,唯有上室內籃球場睇D丫伯打波,D丫伯打波好撚搞野,打波打到好似系到打架咁,當場笑爆肚,等到8點半終於停撚左雨,就坐MTR番屋企。唔該請留言!