« ‹ June 2026 › » S M T W T F S 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
2009 年 3 月 3 日 星期二
LAST DAY
分類: 未分類
今日係毅智最後一日正式上堂的日子
話唔捨得真係有既....話曬係毅智讀左5年
學校一花一草,一𦭵一'登'都係我腦海一一呈現
而5B班係我地上課既地方....雖然時間唔多...
我地又唔係好乖...我地上堂唔係日日都專心
成績又唔係好好....比賽又唔落力.....老師叫我地做既功課交唔齊
就連通告都收唔齊.....就連最後個次都收唔齊....我地係咪好令MISS失望??
我諗MISS對我地係又愛又恨的學生@@....
好啦....講番今日既事先=]
第一,二堂上地理.....第三,4堂自俢---係度搵人影相,,,幫我簽班33,,同拎大家msn
第5,6堂就茶㟲....開頭當然要校監,miss容,校長同家長代表致詞
之後就播其他班的mv....同講下佢既感受....
大約一點幾完.....學校比我地食飯去到2:00
食完飯..係操場到影相...差唔多時間上番去....
miss就派準考証,補考時間表&其他資料...
我地一收到張準考証周圍同人對邊個同一個地方.....
之後英文堂.....我地係地影相同周圍走....
放學繼續搵人影相....將時間去到好晏先走....
跟住去左ling屋企打邊爐....同睇歌舞青春3之後番屋企
p.s.5b同學我地永遠都係同學....我亦會係5b班其中一位成員=]
發表時間:2009-03-05 12:06 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 2 月 28 日 星期六
就畢業
分類: 未分類
依家離開學校的日子得番2日=[
真是有點捨不得,話曬係毅智讀左五年
話結束真係結束.....
在五年的生活真多..............
我入到4B時全部同學好靜,冇咩點出聲,
但後來熟D的時候,就開始嘈,咁都好,起碼冇咁悶
而我地既班主任係MISS YIP....佢對我地個個都好...
係我地嘈個陣就罵我地....亦對我地的有點期望
可能我地係會考班掛.......差唔多就完的中四時候
MISS MAK同我地班去左澳門一日遊.......個日我地個個玩得好開心
仲有拎手信=]
到中五--------我已經係一個中五生亦係一個會考生
班主任依然係MISS YIP,不過英文唔係MISS MAK而是KING KONG
開學初頭,雷仲文就叫我地作600字的訂立目標,我地的目標應該係會考成功等等...
而比賽我地依然係輸.....比人話我地唔團結,其實我地唔在乎,只在過程開心就
因為呢D都係我地班的精神......不過點都好我地可以同一班係上天的安排=]
最後,畢業之後有人可以升上中六,讀其他課程同工作
無論有幾忙我地都要出黎見下面....了解大家近況=]
我能夠係毅智認識係地...呢D係緣份??=]
朋友們:我地能係五年後會有ICE嗎???有冇都唔緊要
只要感情還在我地都會有機會再見=]
發表時間:2009-02-28 07:57 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 2 月 26 日 星期四
在學校最後三天
分類: 未分類
今日番學都照樣對卷日
早就知道自己的成績係點....
亦會要補考的科
但有d科比預期好.....eg...英文listen&中文listen
因為我次次都唔合格
希望2科作文可以合格或達表啦=]
放左學係留下吹水
五點走了.......
p.s過了今日得番3日
要好好珍惜餘淨的日子=]
Today
離開 這一刻感覺不會忘記
朋友 抱擁告別 明天各自遠飛
難得 並沒傷感 依依不捨顧慮
重拾昨天 樂趣一堆
曾經 每一天相約找美麗去
陶醉 美的故事互相勉勵去追
曾經 望著天空一起哭泣至睡
臨別說起 亦笑相對
* 別了依然相信 以後有緣再聚
未曾重遇以前 要珍惜愛自己
在最好時刻分離 不要流眼?br>就承諾在某年 某一天某地點 再見 *
Today while the blossoms still cling to the vine
I'll taste your strawberries
I'll drink your sweet wine
A million tomorrow shall all pass away
Ere we forget all the joy
That is our today
別了依然相信 以後有緣再聚
未曾重遇以前 要珍惜愛自己
在最好時刻分離 不要流眼
就承諾在某年 某一天某地點
Repeat *
發表時間:2009-02-26 06:13 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 2 月 21 日 星期六
行街一天
分類: 未分類
今日差唔多一點先出去
係西鐵站等我表姐落旺角
我陪佢買生日禮物比佢男友喔...
係旺角睇唔岩我地就搭地鐵落荃灣
去到荃灣我地睇下有咩岩
點知行完都未買到....
所以呢.........我地坐車番元朗&天水圍...我表姐就同佢個fd落元朗買
我就番屋企....因為我冇咩力再行所以放棄
番屋企就達落張床到訓......訓左一陣就落街食𤪻
食完番屋企沖涼同睇書.....睇完就訓
發表時間:2009-02-22 06:17 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 2 月 21 日 星期六
打邊爐&唱k
分類: 未分類
今日7點幾起左身
就幫屋企曬3....
差唔多十一點出去...
係天恆同呀潘&雞仔一齊去天瑞
係天瑞同ling&次郎一齊天耀
到天耀再等貞&雞丁一齊落元朗唱k
落到去差唔多十二點....
我地又去番上次個間k房
佢地一開波就唱大熱同大步喊過
差唔差多夠鐘...佢地冇得唱魚蛋歌...
我地去左影貼貼....
影完番去...拎相....六點上ling屋企
上到去可以打啦.....今日大家有點靜...
食飽我地就玩uno...都玩得好hige
玩到11:30大家散band
發表時間:2009-02-21 07:16 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 | ... |
24 |
»