tn334340
暱稱: ﹏LAI﹏
性別: 女
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 3 月 3 日  星期二   晴天


LAST DAY 傷心 分類: 未分類

 

今日係毅智最後一日正式上堂的日子

話唔捨得真係有既....話曬係毅智讀左5年

學校一花一草,一𦭵一'登'都係我腦海一一呈現

而5B班係我地上課既地方....雖然時間唔多...

我地又唔係好乖...我地上堂唔係日日都專心

成績又唔係好好....比賽又唔落力.....老師叫我地做既功課交唔齊

就連通告都收唔齊.....就連最後個次都收唔齊....我地係咪好令MISS失望??

我諗MISS對我地係又愛又恨的學生@@....

好啦....講番今日既事先=]

第一,二堂上地理.....第三,4堂自俢---係度搵人影相,,,幫我簽班33,,同拎大家msn

第5,6堂就茶㟲....開頭當然要校監,miss容,校長同家長代表致詞

之後就播其他班的mv....同講下佢既感受....

大約一點幾完.....學校比我地食飯去到2:00

食完飯..係操場到影相...差唔多時間上番去....

miss就派準考証,補考時間表&其他資料...

我地一收到張準考証周圍同人對邊個同一個地方.....

之後英文堂.....我地係地影相同周圍走....

放學繼續搵人影相....將時間去到好晏先走....

跟住去左ling屋企打邊爐....同睇歌舞青春3之後番屋企

p.s.5b同學我地永遠都係同學....我亦會係5b班其中一位成員=]

 

 

 

發表時間:2009-03-05 12:06 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 2 月 28 日  星期六   晴天


就畢業 分類: 未分類

依家離開學校的日子得番2日=[

真是有點捨不得,話曬係毅智讀左五年

話結束真係結束.....

在五年的生活真多..............

我入到4B時全部同學好靜,冇咩點出聲,

但後來熟D的時候,就開始嘈,咁都好,起碼冇咁悶

而我地既班主任係MISS YIP....佢對我地個個都好...

係我地嘈個陣就罵我地....亦對我地的有點期望

可能我地係會考班掛.......差唔多就完的中四時候

MISS MAK同我地班去左澳門一日遊.......個日我地個個玩得好開心

仲有拎手信=]

到中五--------我已經係一個中五生亦係一個會考生

班主任依然係MISS YIP,不過英文唔係MISS MAK而是KING KONG

開學初頭,雷仲文就叫我地作600字的訂立目標,我地的目標應該係會考成功等等...

而比賽我地依然係輸.....比人話我地唔團結,其實我地唔在乎,只在過程開心就

因為呢D都係我地班的精神......不過點都好我地可以同一班係上天的安排=]

最後,畢業之後有人可以升上中六,讀其他課程同工作

無論有幾忙我地都要出黎見下面....了解大家近況=]

我能夠係毅智認識係地...呢D係緣份??=]

朋友們:我地能係五年後會有ICE嗎???有冇都唔緊要

只要感情還在我地都會有機會再見=]

發表時間:2009-02-28 07:57 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 2 月 26 日  星期四   晴天


在學校最後三天 不滿 分類: 未分類

今日番學都照樣對卷日

早就知道自己的成績係點....

亦會要補考的科

但有d科比預期好.....eg...英文listen&中文listen

因為我次次都唔合格

希望2科作文可以合格或達表啦=]

放左學係留下吹水

五點走了.......

p.s過了今日得番3日

   要好好珍惜餘淨的日子=]

Today

離開 這一刻感覺不會忘記
朋友 抱擁告別 明天各自遠飛
難得 並沒傷感 依依不捨顧慮
重拾昨天 樂趣一堆

曾經 每一天相約找美麗去
陶醉 美的故事互相勉勵去追
曾經 望著天空一起哭泣至睡
臨別說起 亦笑相對

* 別了依然相信 以後有緣再聚
未曾重遇以前 要珍惜愛自己
在最好時刻分離 不要流眼?br>就承諾在某年 某一天某地點 再見 *

Today while the blossoms still cling to the vine
I'll taste your strawberries
I'll drink your sweet wine
A million tomorrow shall all pass away
Ere we forget all the joy
That is our today

別了依然相信 以後有緣再聚
未曾重遇以前 要珍惜愛自己
在最好時刻分離 不要流眼

就承諾在某年 某一天某地點

Repeat *

發表時間:2009-02-26 06:13 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 2 月 21 日  星期六   晴天


行街一天 滿足 分類: 未分類

今日差唔多一點先出去

係西鐵站等我表姐落旺角

我陪佢買生日禮物比佢男友喔...

係旺角睇唔岩我地就搭地鐵落荃灣

去到荃灣我地睇下有咩岩

點知行完都未買到....

所以呢.........我地坐車番元朗&天水圍...我表姐就同佢個fd落元朗買

我就番屋企....因為我冇咩力再行所以放棄

番屋企就達落張床到訓......訓左一陣就落街食𤪻

食完番屋企沖涼同睇書.....睇完就訓

發表時間:2009-02-22 06:17 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 2 月 21 日  星期六   晴天


打邊爐&唱k 滿足 分類: 未分類

今日7點幾起左身

就幫屋企曬3....

差唔多十一點出去...

係天恆同呀潘&雞仔一齊去天瑞

係天瑞同ling&次郎一齊天耀

到天耀再等貞&雞丁一齊落元朗唱k

落到去差唔多十二點....

我地又去番上次個間k房

佢地一開波就唱大熱同大步喊過

差唔差多夠鐘...佢地冇得唱魚蛋歌...

我地去左影貼貼....

影完番去...拎相....六點上ling屋企

上到去可以打啦.....今日大家有點靜...

食飽我地就玩uno...都玩得好hige

玩到11:30大家散band

發表時間:2009-02-21 07:16 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]