今日系2006年2月10日,,,,就黎情人節啦,,,吾知點呢,,哈,,,,朱古力!朱古力!點解冇男仔比女仔wo,,,嗚嗚,,,,我想食牙,,吾制,,,邊個比我食,,,,哈,,,,有2個走左A班,,1個E班,,,,其他冇事,,,哈..XDXD"走之前,,,<A班>葉SIR同佢講左巧多野,,佢地隻眼都巧似想喊咁,,果陣時,,搞到我都巧似,,想喊,,果種巧似六年班,,既Feel,,,聽日吾知點呢"""
PS巧愛你,,,,掛你牙,,,啜卜~=3="最後2日,,,家長日,,,成績點呢,,,,