今日系2006年2月8日,,巧耐冇打日記啦,,,吾系幾想打,,,,又痛,,,唉,,,今日冇乜心情,,,,只系識講,,我對一個人好失望,,,,唉,,,我吾知點解覺得明明佢仲系鍾意,,又吾認,,,,,巧憎呢種人囉,,鍾意人就講啦,,,,衰到死,,哼,,,我冇你呢d牙哥,,,,仲有,,今日miss sin喊牙,,,唉~佢話對我地巧失望牙,,,唉,,我地系咪衰左d呢??但明明吾關我地事嫁wo,,,我都系第一次見到佢喊咋,,,,
ps,吾知講乜,,,其實我介意, 假瀟洒的你,,,,巧憎你囉,,,牙哥,,,,媾完一個又一個,,,,憎死你,,,
,,,,,ps(2),,,我愛你!!!!巧掛住你,,咁得未牙,,,,我巧攰牙,,,,有d吾系幾舒服,,,,,
|