今日系2006年2月2日,,,,巧掛住你牙,,,玩得開口吾開針,,,,今日又同我牙姨去mk,,,,探人,,,行街,,,巧悶,,,,今日冇乜野發生,,,無無聊聊又過一日,,唉,,,,,今日行去mtr,,,經過我學校,,,,突然令我諗起一個人,,,巧想返學tim,,,,但,,我既hw,,,仲有d未做哂,,,口合,,,巧悶牙,,,,你幾時返牙,,巧想搵日可以同你出街牙,,,但,,,問親你都好似吾得閒,,,,唉,,,令到我都冇乜心情再問,,個胃,,巧痛牙,,,,吾知點解,,,唉,,,我而家仲病緊,,,巧辛苦,,
ps,你地鍾意我乜牙,,,有咩咁巧,,,,唉,,,都吾知你地點諗??
無論我每日多洩氣,,,仍甘心喜歡你
誰會比我更傍偟,,,,誰會比我更絕望
|