今日系2006年1月25日,,,,個個放緊假,,我地仲要返埋聽日,,,慘慘***今日家政,,,以為,,有得煮野,,,點知,,今日派卷,,,唉,,47.5/100...仲差2.5分就合格,,吾抵~∼~∼不過算啦,,我都冇溫書,,有咁既成績都吾錯嫁啦,,哈哈,,,,放學,,我以為走得,,但點知,,合唱團,,,練習,,,,巧高音手歌,,,,=,=",,,,,,英文黎嫁!!唱得5點,,,其他走得,,留返,,合唱團,,,同埋,,唱低音既同學=.=ja系我,,,,唉,,我地仲要練,,,練到5點30到啦,,,走啦,,,
ps.放左學打比牙哥,,,佢放緊假啦,,慘慘**我就,,,,,唉,,,,
巧掛住你牙,,,,,,做緊咩牙你,,岩岩同你傾左一陣電話,,,,你吾系巧舒服,,,,唉,,,估吾到,你訓,,都吾陪我,,不過我都,,,,,吾可以咁自私,,,要比佢,,,休息,,,,,,!!!
|