今日系2006年1月23日,,,,今日放學本身走得,,可以同牙怡去x田,,,巧吾開針牙,,,,我地班有十幾個吾走得,,miss冼,,,叫我地留,,,巧慘牙,,,,有d人走得,,,我就,,,,唉,,緊系吾得啦,,嗚嗚~∼~不過幾廿個字,,我系第一個抄哂,,每個字6次,,,幾百個,,嘩,,我用左45分鍾,,其實吾系我快,,系佢地掛住講野ja,,,,,哈哈,,,,我就去1D搵miss冼,,,話抄哂,,,佢就叫我,,<<你返去,,我一陣會過黎>>不過我冇理佢,,,放系書桌,,,,,佢叫我拎走,,,我忍吾到,,講左一句<我趕時間牙>我拎返張紙,,就返1B啦,,,**><系咪好衰牙,,咁大聲鬧佢,,,不過我真系忍左佢好耐,,雖然吾系第一次發佢脾氣,,之後,,,再過一陣,,佢過黎,,,我訓緊,,,,佢鬧左我一陣,,,又話我抄得吾似字,,=,=-佢都白痴,,我有抄算系咁啦,,,5點幾,,,放,,,,之後打比牙怡,,6點幾出門口,,,玩得巧開針,,買左少少野啦,,,,><"哈,,,,大收穫!!!8點幾,,返屋企,,,差吾多9點返到,,,,哈,,,,
ps,,,我愛你,,巧掛住你牙,,,,
|