今日係2006年1月14日,,,,你生日牙....生日快樂....今日同你去左amp..行左幾個鍾...影下相..好攰牙,,,企係度休息....我聽左一手歌.."記念",,,,呢手歌,,,我聽左好耐好耐..不斷重複....「記得當年今日我們剛開,現在你的吻卻帶有苦澀,苦得我不敢親口承認感情終止, 紀念日誰像我如此,當初發誓要一起為何紀念只可以到此 ,我自問曾放開一切嘗試, 留在你生命線 ,做你掌心的女子
難道你明知,情人節講分手至少夠突然令人忘卻了心智,你繼續陪我 我繼續流淚 多麼諷刺,但求你別淡忘,這種景緻」
6點幾...我地大家各自走左,,,,唉,,,好失望..諗住自己去尖咀行下..但系...隻腳好痛牙..就搭296A..返home..但系好多人..我就搭mtr啦..返到去7點幾...好攰..好早訓左~

|