| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 7 日 星期六  | |
| 好慘牙.../呢一日 |
今日係 2006年1月7日......今日星期六牙...我地全班仲要返去...=.="miss冼補課wor..我地真係多謝佢唔少....唉....9點至1點...有病嫁....咁耐.....=..=仆街牙..我地仲要得15分鍾小息咋......好悶牙""""講講講..都唔知講乜~妹妹佢問miss冼..唔溫..走唔走得牙..miss冼好嬲咁講....走....只係講左一個字..就係走""勁牙.,,,點知佢真係走...走果陣時好cool牙>..<"wkaka...佢走左之後..我地全班....就狂噓...勁白痴囉...大家都講...佢又走得..我地又唔走得..有冇搞錯牙....隔左一陣..miss冼又講..走牙走牙..唔想係度既走....我地緊係執野走啦..仆街牙...燊哥佢反埋凳..我地諗住走果陣時...miss冼又大聲咁講...唔准走...你地個個同我坐返係度..頭先我比佢走..係我想大佢姐..點知佢真係走...(我睇到miss冼好hunt)....真可憐!!!!!!!←呢3個字我講既....隔左一陣..我地嘈完之後就再上過=.=嘈完都唔成功..搞到補到2點幾...我記得..我係最後一個人走....唉...而家諗返都覺得miss冼幾慘既.....之後我同"詩雅妹妹"去左富康食野...仲有牙..傑仔本來等埋我..不過我叫佢唔駛等..佢就去左網吧..^..^"打機....d錢錢係.....算牙""之後"詩雅妹妹"就跟左去我屋企.....等我換衫..我地就搭車296m...翠琳...果邊...去到佢屋企..雖然好悶..冇野做..不過都唔緊要啦"""哈....^^"去到5點幾..佢話佢要去竹園...我就自己搭小巴返寶琳...本身佢果邊有車搭返黎尚德...不過我就吾鍾意.....所以我就搭到去寶琳戲院落車...諗住再搭巴士...返尚德...點知..=.="果個果仔...望住哂=.="佢個樣好q..好傻個樣..哈哈..不過我都係自己坐返去..有2條路比我揀...我竟然揀左一條好多狗既路...呢隻仲要係大狗先嚇親我...我就行另一條走啦...返到去匢企都成6點幾.....?到我唔想煮飯..所以就食麵LA...食完...不知不覺訓埋..當我起身..已經10幾...我立即問我細佬有冇人打比我..佢話有..我就立即打比你啦....比你鬧到喊..都係第一次..呢一日喊得好勁牙""喊到唔識收....><"傾到12點就冇傾啦..但我仲訓唔著...1點幾..諗諗下..都係沖涼...睇下電視....差唔多3點先訓.....
|
| 刊登時間︰2006-01-08 09:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 137 | »
|