to05713
暱稱: 牙桃[["
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
媽媽_快樂><" ...
今日冇返學::
***你地巧牙
哈....
悶死我啦__
文章分類
全部 (137)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 137
留言總數: 50
今日人氣: 55
累積人氣: 2026
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 6 日  星期五   晴天
努力\/\/\\\

今日係2006年1月6日...哈哈\...今日你生日..牙明=W=",生日快樂牙...咁快又到你生日LA..仲記唔記得上年你生日點過呢"???><"SOR牙...算啦..唔好講牙~~

今日考中文寫作..同埋科學.....哈哈...冇乜點溫中文寫作..但唔知點解覺得好易牙....但科學就...OK啦...><考科學果陣時..miss冼..突然間入黎..同我地講...聽日....講度呢句..."詩雅妹妹"佢講左一句..佢好大聲咁講..係咪聽日唔駛返牙??...我地幾個咪笑囉~另一個miss就..鬧我地.....

"詩雅妹妹"仲串返佢....搞到叫我地幾個考完留低...到左10:54放學...=.="但我地仲未走得住..個個走哂..佢就開始講野啦...話你地知唔知人地講緊野笑..係好冇禮貌嫁...詩雅你仲串人....本來你地要落去寫口供紙....不過見你地頭先考試表現都幾好...就算la..不過下次就一定罰嫁啦.知冇???我抄低哂你地個名嫁...

走得啦..我同牙怡落低下面...我見到傑仔..同牙哥係度等我....佢地要買野..我地咪一齊囉....突然見到35號..佢跑過黎...跟住佢地又跑..不過我冇跑..我邊夠佢地跑牙..唉~一個一個咁停左係度..牙哥..跑得最快..緊係啦..佢田徑..長跑嫁...=.="哈哈..你地2個仲傻傻地咁跑..好睬我知ja....35號佢走左之後..又買完野...我地又返小學..牙哥係出面等~等左一陣..我話肚餓..牙哥..又話食野先啦..我地3個就去左富康果邊...咁岩見到..."妹妹"..牙文同"詩雅妹妹"佢地..又係買野食....牙哥佢好煩丫..成日話同呀穎絕左交....唔鍾意佢啦....聽到我同傑仔好煩牙....><"我地話得啦..我又話係就係啦..你咪扮野啦..鍾意人又唔認..佢又話..係以前...不過而家唔係~唉...唔認算囉..=0=唔迫你...一邊食..一邊行..我食我d..食下傑仔d..哈...試下巧唔巧味**##ka...返到小學..佢又係出面等..今次等左好耐..我同傑仔都以為佢實走左...但佢竟然仲係度等緊..我地都好佩服佢..咁勁...今次我拎埋佢個袋...突然間..佢入左黎...同校工講左一句...我地好無奈...佢講..=..=我幫細佬拎入學表"""佢地話...咩未得住..唔可以咁拎(講左好多)...佢地哦...=.="佢地講完之後..我問佢地可唔可以比佢坐低..佢話好啦..=.="見到等咁耐....=o=哂~...都唔知講咩好啦~~我地...走左之後就行左去新都城~牙杰佢話走左???得我地2個行"見到黃sir佢地...我地2個就跑落去..同佢地傾幾句..佢問我地點解係度..我地話考試..呂sir仲問我地係咪拍拖=0="黃sir又咁講..傑仔話唔係""但我...竟然鬧黃sir..食屎啦=0="佢就笑住咁打我個頭!!!!!!!!!!!!!!!!仆街la..死啦..我點解咁衰嫁..佢話哂都係我sir..教過我嫁嘛~我地就走...行行下.......=.="行左一陣...陪我買左一d野..就走..好攰牙今日~

刊登時間︰2006-01-08 07:45 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]